17 Mart 2014 Pazartesi

Ömür Geçiyor


Ben bu yıl bir çok şeyi erteliyorum. Ya da bir çok şeyden vazgeçiyorum. İkisinin arasında bir yerlerdeyim.
Telefon listemdeki müzikleri en geç iki ayda bir yenileyen ben, eylülden beri dön dolaş aynı şarkıları dinliyorsam,
Her gün maillerimi kontrol edip temizleyen ben, şimdi arada bir hesabımı açıp; yüzlerce mailden en son gelen bir iki taneye bakıp çıkıyorsam,
Saatlerce blog okuyan, favimde gezinen ben; kendi bloguma bile girmiyorsam,
Çok değil 2 tane takip ettiğim diziyi de artık izleyemiyorsam,
Hayatımda aramam gereken sayılı kişileri arayamıyorsam,
Çok zaman olduğu halde defterime yazmıyorsam,
Kitap fuarından aldığım kitaplarımın birçoğunu okuyamıyorsam,
Arkadaşlarımın doğum günlerinde emek(vakit) harcayabileceğim şeyler hazırlayamıyorsam,
15 tatilimde dahi kafam rahat gezemiyorsam,
Ne anladım ki bu seneden...
Tüm bunları yaşamamın sorumlusu temmuzda gireceğim KPSS. Şimdi bu sınav için bu kadar şeyden vazgeçtiğime göre deli gibi çalışmam, masadan hiç kalkmıyor olmam gerekiyor değil mi? Peki ya ben onu da yapamıyorsam... :(
Hayatımda bir çok şeyi seneye erteledim. Bu yıl vazgeçtiğim şeyleri ve daha fazlasını. Gerçekleşmeme ihtimali de olan bu hayallerim için bu sene anlamsız bir boşlukta hissediyorum kendimi.
Bu yüzden kendimden, vakit ayıramadığım tüm zevklerimden kocaman bir özür diliyorum.
En çok da kitaplarımdan, blogumdan.

10 yorum:

  1. Uzulme canım bu emeklerinin karsılıgını alacaksın inşallah.O zaman geldiğinde bol bol özür dilersin.Bende kpss ye hazırlanıyorum ama tam olarak verim alamıyorum dediğin gibi hem erteleyip hem boşa zaman harcıyorum.Birazcık diş sıkıp sonra guzel gunler gorecegız inşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yansıtmışsın duygularımı :) inşallah seneye bu yorumlarımıza bakarak kocaman gülümseriz atandığımız yerde :)))))

    YanıtlaSil
  3. İnşallah umduğundan çok daha güzel geçer sınavın, o zaman özürler tersine döner hem de.
    önemli olan enerjine en çok ihtiyacın olduğu zaman da içine dönmemen..
    seneye ertelemene bile gerek kalmaz inşallah...

    YanıtlaSil
  4. inşallah dediğin gibi olur:) Sınava 20 gün kala iyi geldi bana, çok teşekkür ederim dileklerin için :)

    YanıtlaSil