8 Nisan 2012 Pazar

Hayırsız Blogger

İçimdeki yazı işleri müdürü bir süreliğine kafa iznine çıkmıştı. Bu süre içinde vizeleri atlattım, bloga hiç uğramadım desem yeri var. Yeni kitaplar okudum. Her okuduğumuz kitap bizim için yenidir zaten. Bugün de "Kinyas ve Kayra" ya başladım. Gerçekten farklı bir kitap, onu tarif edecek en iyi kelime bu sanırım. Bitirince mutlaka yorumlayacağım.
Bu arada Adana'ya yaz geldi. Kısa kollu giymeye başladım. Çağla yedim ve eriği sabırsızlıkla beklemekteyim :)
Yeni arkadaşlıklar kurdum, biriyle yakın arkadaş olabilmek için onunla tek bir gece geçirmenin yeterli olabileceğini bir kez daha gördüm.
Hı bir de düğün için uzun uğraşlar sonucu elbisemi aldım.
Hayatımda başka önemli gelişme olduğunu düşünmüyorum.sık sık yazabilmek ümidiyle...                     
                          


3 yorum:

  1. kinyas ve kayra, kütüphanemde bayadır duruyor nedense onu okumak yerine yeni kitaplar alıp okuyorum.bana başlangıç için bir sebep ver :)

    YanıtlaSil
  2. malesef araya hep bişeyler geldi tam okuyamıyorum bnde kitabı. bitirirsem şu günlerde söyleyecek şeyim çok ama işte, kelin ilacı olsa..

    YanıtlaSil
  3. ozaman senden haber bekliyorum ben :)

    YanıtlaSil