3 Mart 2013 Pazar

fikrimi sevsinler :)

Uzuuun bi aradan sonra hoşbuldum blog. 1 dönem geçmiş ve hiç bişey yazmamışım. Umarım daha sonra anlatırım neler yaptıklarımı :) Bugün de çok cici ayraçlar yaptım. Fotoğrafını falan çekerken paylaşim burada diye düşündüm. Öncelikle ayracımız işte bu :

Daha önce de bahsetmiştim ayraçlara karşı ilgim olduğundan, ama bu seferki bizim kızlar için minik bir hediye düşüncesiyle başladı. Yapmak isteyenler, merak edenler için malzemeler:
Beyaz Karton
Makas
Cetvel
Maket Bıçağı
Delgeç
Kumaş Parçası
Peligom
Tül

Öncelikle kartonu 2 ayraç boyunda kestim. Sonra ortadan ikiye katladım. Bir tarafına maket bıçağım olmadığı için meyve bıçağıyla pencere açtım :) Pencereye gelecek şekilde kumaşı kartonların arasına koyup hoop yapıştırdım.

 Sonra beyaz tülden fiyonk yaptım. Ayracımızın üst tarafına 2 tane delik açıp kurdeleyi oradan geçirdiğim iplerle bağladım.

 Çok şirin bişey çıktı ortaya, şimdi ise sahiplerini bekliyor :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder